Известие

Collapse
No announcement yet.

Бавно ми набира 147-цата ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бавно ми набира 147-цата ????

    Колеги 147-цата ми нещо ми прави впечетление че след 4000 оборота почва да се наема ... двигател - 1.6 16в - 2002 г . Ако някой може да ми каже ще съм му мн благодарен .


    П.С Наскоро ми казаха че катализатора и можело да бъде запушен - може ли да е от него бавното наемане ...

  • #2
    Катализатор,ламбда сонда,дебитомер почвай ги в този ред като последните две първо да ги видят на диагностика или поне дебитомер си намери от някой приятел със същата кола за проба защото се поставя и вади за 3 мин
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Borislav91 Покажи съобщение
      Колеги 147-цата ми нещо ми прави впечетление че след 4000 оборота почва да се наема ... двигател - 1.6 16в - 2002 г . Ако някой може да ми каже ще съм му мн благодарен .


      П.С Наскоро ми казаха че катализатора и можело да бъде запушен - може ли да е от него бавното наемане ...
      90% дебитомер, 10% катализатор

      Comment


      • #4
        Мерси !!! Ем катализатора ще го махам , А за дебитомера колко г/д ще се изръся ... че неми са дават много ...

        Comment


        • #5
          Хах

          Колега днес съм питал за дебитометър за 147 има на бош за 330 има и за 140лв и отделно има различни марки по 100 и няколко лева .... моята пък неще да върви от 4000 оборота на горе и нз кво е сменях ламбда сонда ( понеже ми свети чека) ама не се оправи казаха ми за свещите сега и се чудя

          Comment


          • #6
            утре махам катализатора и ако не се оправи ши я водя на доктор благодаряви все пак ...

            п.с на мене неми свети чека което ме раздва до някъде

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Borislav91 Покажи съобщение
              утре махам катализатора и ако не се оправи ши я водя на доктор благодаряви все пак ...

              п.с на мене неми свети чека което ме раздва до някъде
              А не се притеснявай като го махнеш катализатора ще светне и докато не го сложиш обратно или докато не отидеш да ти чипосат колата и изгасят сондите за катализатора няма да се оправи.
              Не прави прибързани работи направи си диагностика във доказан серивз после сменяй и махай катализатори.
              Но ако бях на теб щях да започна с дебитомера ако не да го купя поне да отворя търсачката и да прочета как се чисти и да го изчистя.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Borislav91 Покажи съобщение
                Колеги 147-цата ми нещо ми прави впечетление че след 4000 оборота почва да се наема ... двигател - 1.6 16в - 2002 г . Ако някой може да ми каже ще съм му мн благодарен .


                П.С Наскоро ми казаха че катализатора и можело да бъде запушен - може ли да е от него бавното наемане ...
                Аз пък не виждам нищо нередно..тия мотори преди 4000 оборота са си мъртви....
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  Аз пък не виждам нищо нередно..тия мотори преди 4000 оборота са си мъртви....
                  Е да те кача на моя ТС да видиш какво прави на 2000 оборота и да видим дали са мъртви
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Е да те кача на моя ТС да видиш какво прави на 2000 оборота и да видим дали са мъртви
                    ми мъртвец е, твоя може и по-жив да е заради чипа, ама пак е мъртвец...Примерата ми на 2500 вече стабилно си с набираше, ТС-а до 4 - чакай от умрял писмо
                    Все пак се замисли, че хората не са свикнали на кривата на мощността на ТС-ите и им е странно като се качат, да се возят/карат....
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Аз пък не виждам нищо нередно..тия мотори преди 4000 оборота са си мъртви....
                      Зависи, колегата до сега какво е карал. Ако е имал нещо над 150к.с. може да му се струва мудна, но лично аз мисля че колата се наема доста преди 4000 оборота. Направи една диагностика на нещата които са ти изброили колегите по-горе.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Е да те кача на моя ТС да видиш какво прави на 2000 оборота и да видим дали са мъртви
                        А аз, ако те бях качил на моята преди като беше с малката генерация (48мм), щеше да се уплашиш Набираше като дизел от 2000...и точно като дизел вървеше до 5000
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          А аз, ако те бях качил на моята преди като беше с малката генерация (48мм), щеше да се уплашиш Набираше като дизел от 2000...и точно като дизел вървеше до 5000
                          HAhaha Следващата ми инвестиция ще е генерацийка , сатанизъм примиерка ти прави макс мощност 400 оборота преди алфичката а ти казваш , че от 2500 е вървяла пепел, е мойта на 3000 полудява такаче ако се замислиш е едно и също
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            абе изобщо не е едно и също ама айде...
                            Не виждам за кое спориш в момента, това, че ти върви колата от 3000 оборота или тва, че ТС-ите са слаби преди 4000 оборота и мощността идва на тласък след това?
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              Сатаната е прав! Най-добре се усеща разликата, когато караш примерно едно пежо 206 2.0 и след това се качиш на туин спарка...
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X